Newsletter & Mail Marketing.

email-marketing

Newsletter & Mail Marketing, δύο όροι που είναι λίγο πολύ γνωστοί σε όλους. Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στις παρακάτω ερωτήσεις: Τι είναι το Mail Marketing και ποια η διαφορά με το Newsletter; Πρέπει να το κάνει κάποιος; Για ποιους λόγους χρησιμοποιείται; Ποια είναι τα βασικά...

Μια ματιά στους online καταναλωτές του μέλλοντος.

Οι νέοι online καταναλωτές αναμφίβολα είναι αυτοί οι οποίοι θα επηρεάσουν την online αγορά στο προσεχές μέλλον και θα την διαμορφώνουν στο απώτερο, βάση των συνηθειών τους και των προτιμήσεων τους. Το 2015 πραγματοποιήθηκε Πανευρωπαϊκή έρευνα σε νέους online καταναλωτές, έως 25 ετών, από την GfK, κατόπιν ανάθεσης της...

Αυξάνονται οι online αγορές των Ελλήνων

Οι online αγορές και «Ηλεκτρονική» ωριμότητα χαρακτηρίζει πλέον τους Έλληνες χρήστες, οι οποίοι προχωρούν σε αγορές όλο και περισσότερων προϊόντων και υπηρεσιών μέσω Διαδικτύου, ψωνίζουν εν κινήσει κυρίως μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ αυξημένη διαδραστικότητα χαρακτηρίζει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι κατηγορίες προϊόντων τα οποία προμηθεύονται «με ένα κλικ» αυξήθηκαν...

Πως γράφουμε μια σωστή περιγραφή για το προϊόν

Σε προηγούμενο άρθρο αναφερθήκαμε στα στοιχεία που θα πρέπει να περιλαμβάνει μια προϊόντικη σελίδα. Ένα από τα βασικά στοιχεία είναι και το κομμάτι της περιγραφής του εκάστοτε προϊόντος που όπως είχαμε πει πρέπει να είναι κατά βάση απλή και κατανοητή. Επειδή όμως η συγγραφή των περιγραφών είναι μια τέχνη,...

10 Πράγματα που πρέπει να έχει μια προϊοντική σελίδα

Στο διαδίκτυο υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός sites τα οποία εμπορεύονται πολλά και πολύ διαφορετικά μεταξύ τους προϊόντα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει μια κοινή βάση για όλα αυτά, άσχετα του αντικειμένου. Η παρουσίαση ενός προϊόντος στην σελίδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να πληροί κάποια βασικά πράγματα...

CTR, τι είναι και πόσο καλό είναι;

Ο όρος CTR (Click Through Rate) είναι από τους πλέον σύνηθες που θα ακούσει κάποιος ο οποίος δραστηριοποιείται στην online διαφήμιση, είτε ως διαφημιστής είτε ως πελάτης. Είναι μια από τις βασικές ενδείξεις του κατά πόσο μια online διαφημιστική καμπάνια είναι πετυχημένη ή χρίζει βελτίωσης. Το CTR στην ουσία...

Τι μπορούν να μας διδάξουν 5 μεγάλες ιστορικές μάχες για το Internet Marketing;

Η μάχη της Ζάμας, του Μαραθώνα, η Αμερικανική επανάσταση, η μάχη του Guadalcanal και του Gettysburg, σχεδόν όλες, χρονολογικά τουλάχιστον, δεν έχουν σχέση μεταξύ τους και φυσικά δεν έχουν σχέση με τον τρόπο που δόθηκαν, αλλά έχουν έναν κοινό παρονομαστή, έχουν όλες Καμπάνιες, Τακτικές και Στρατηγική, έννοιες που συναντάμε...

Τα mobile Friendly sites κερδίζουν έδαφος στις αναζητήσεις της Google.

Η Google ανακοίνωσε πως, αρχής γενομένης τον Μάιο του 2016, τα sites τα οποία είναι κατασκευασμένα ώστε να εμφανίζονται σωστά σε κινητά τηλέφωνα (mobile friendly), θα κερδίζουν μεγαλύτερο rank βάση του αλγόριθμου των αναζητήσεων, ως εκ τούτου θα εμφανίζονται σε υψηλότερες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα των αναζητήσεων. Είναι γεγονός...

Τέλος για τις διαφημίσεις στα δεξιά των αναζητήσεων της Google

Από τις 19 Φεβρουαρίου 2016 η Google σταμάτησε να προβάλει τις διαφημίσεις στα δεξιά των αναζητήσεων. Πλέον οι μόνες διαφημίσεις που προβάλει είναι είτε πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα είτε κάτω από αυτά και δεν είναι απίθανο βάση την δημοτικότητας των αναζητήσεων να εμφανίζονται έως και 4 διαφημίσεις, έναντι...