9 σύγχρονες πρακτικές για τον σχεδιασμό ενός σωστού ηλεκτρονικού καταστήματος 

Ο σωστός σχεδιασμός είναι μια ευκαιρία να κάνει μια πρώτη καλή πρώτη εντύπωση το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Από αυτό μπορεί να εξαρτηθεί ο χρόνος που θα αφιερώσουν οι χρήστες εκεί, και το πόσο θα αγοράσουν. Ο προσεκτικός σχεδιασμός μιας στρατηγικής μάρκετινγκ αλλά και ένα ελκυστικό και εύχρηστο πλαίσιο γύρω...

Ταχύτητα φόρτωσης, πόσο σημαντική είναι για ένα eshop;

Είστε ενθουσιασμένοι ψάχνοντας το προϊόν που επιθυμείτε, κάνετε την αναζήτηση σας και βρίσκετε το eshop που το έχει διαθέσιμο. Πατάτε να μπείτε και μένετε ανήμποροι να προχωρήσετε περιμένωντας να φορτώσει η σελίδα… Ολοι το έχουμε βιώσει σαν χρήστες και κανείς δε μπορεί να αρνηθεί ότι η εμπειρία του χρήστη...

eshop – 8 μυστικά για το τέλειο checkout page

Τα έχετε φροντίσει όλα και οι χρήστες δείχνουν να βρίσκουν αυτό που αναζητούν στο eshop σας. Ήρθε λοιπόν η στιγμή που ο πελάτης επέλεξε ένα – ή περισσότερα – προϊόντα και ετοιμάζεται για το checkout. Στόχος είναι η εμπιστοσύνη που έχετε καταφέρει μέχρι στιγμής να χτίσετε μαζί του να συνεχιστεί...

Newsletter & Mail Marketing.

email-marketing

Newsletter & Mail Marketing, δύο όροι που είναι λίγο πολύ γνωστοί σε όλους. Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στις παρακάτω ερωτήσεις: Τι είναι το Mail Marketing και ποια η διαφορά με το Newsletter; Πρέπει να το κάνει κάποιος; Για ποιους λόγους χρησιμοποιείται; Ποια είναι τα βασικά...

Μια ματιά στους online καταναλωτές του μέλλοντος.

Οι νέοι online καταναλωτές αναμφίβολα είναι αυτοί οι οποίοι θα επηρεάσουν την online αγορά στο προσεχές μέλλον και θα την διαμορφώνουν στο απώτερο, βάση των συνηθειών τους και των προτιμήσεων τους. Το 2015 πραγματοποιήθηκε Πανευρωπαϊκή έρευνα σε νέους online καταναλωτές, έως 25 ετών, από την GfK, κατόπιν ανάθεσης της...

Αυξάνονται οι online αγορές των Ελλήνων

Οι online αγορές και «Ηλεκτρονική» ωριμότητα χαρακτηρίζει πλέον τους Έλληνες χρήστες, οι οποίοι προχωρούν σε αγορές όλο και περισσότερων προϊόντων και υπηρεσιών μέσω Διαδικτύου, ψωνίζουν εν κινήσει κυρίως μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ αυξημένη διαδραστικότητα χαρακτηρίζει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι κατηγορίες προϊόντων τα οποία προμηθεύονται «με ένα κλικ» αυξήθηκαν...

Πως γράφουμε μια σωστή περιγραφή για το προϊόν

Σε προηγούμενο άρθρο αναφερθήκαμε στα στοιχεία που θα πρέπει να περιλαμβάνει μια προϊόντικη σελίδα. Ένα από τα βασικά στοιχεία είναι και το κομμάτι της περιγραφής του εκάστοτε προϊόντος που όπως είχαμε πει πρέπει να είναι κατά βάση απλή και κατανοητή. Επειδή όμως η συγγραφή των περιγραφών είναι μια τέχνη,...

10 Πράγματα που πρέπει να έχει μια προϊοντική σελίδα

Στο διαδίκτυο υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός sites τα οποία εμπορεύονται πολλά και πολύ διαφορετικά μεταξύ τους προϊόντα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει μια κοινή βάση για όλα αυτά, άσχετα του αντικειμένου. Η παρουσίαση ενός προϊόντος στην σελίδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να πληροί κάποια βασικά πράγματα...

CTR, τι είναι και πόσο καλό είναι;

Ο όρος CTR (Click Through Rate) είναι από τους πλέον σύνηθες που θα ακούσει κάποιος ο οποίος δραστηριοποιείται στην online διαφήμιση, είτε ως διαφημιστής είτε ως πελάτης. Είναι μια από τις βασικές ενδείξεις του κατά πόσο μια online διαφημιστική καμπάνια είναι πετυχημένη ή χρίζει βελτίωσης. Το CTR στην ουσία...

Τι μπορούν να μας διδάξουν 5 μεγάλες ιστορικές μάχες για το Internet Marketing;

Η μάχη της Ζάμας, του Μαραθώνα, η Αμερικανική επανάσταση, η μάχη του Guadalcanal και του Gettysburg, σχεδόν όλες, χρονολογικά τουλάχιστον, δεν έχουν σχέση μεταξύ τους και φυσικά δεν έχουν σχέση με τον τρόπο που δόθηκαν, αλλά έχουν έναν κοινό παρονομαστή, έχουν όλες Καμπάνιες, Τακτικές και Στρατηγική, έννοιες που συναντάμε...