10 Πράγματα που πρέπει να έχει μια προϊοντική σελίδα

Στο διαδίκτυο υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός sites τα οποία εμπορεύονται πολλά και πολύ διαφορετικά μεταξύ τους προϊόντα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει μια κοινή βάση για όλα αυτά, άσχετα του αντικειμένου. Η παρουσίαση ενός προϊόντος στην σελίδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να πληροί κάποια βασικά πράγματα τα οποία είναι κοινά για όλα τα ηλεκτρονικά εμπορικά καταστήματα:

Μεγάλες και όμορφες φωτογραφίες

Μια εικόνα χίλιες λέξεις. Η φωτογραφία του προϊόντος είναι ο βασικός πρωταγωνιστής της σελίδας, ειδικά σε προϊόντα των οποίων η εμφάνιση αποτελεί βασικό κριτήριο για την αγορά. Θα πρέπει να βρίσκεται απαραίτητα στο πάνω μέρος της σελίδας, διακριτή με το που ανοίγει η σελίδα, φυσικά να μεγεθύνεται και πάνω απ’ όλα να είναι όσο εντυπωσιακότερη γίνεται.

Ξεκάθαρο Call to Action

Ως call to Action εννοείται το κουμπί το οποίο παραπέμπει τον πελάτη να κάνει την επόμενη κίνηση στην σελίδα, η οποία δεν είναι άλλη από την κίνηση του να προχωρήσει στην αγορά του εν λόγω προϊόντος. Το κουμπί με ξεκάθαρο λεκτικό τύπου “Προσθήκη στο καλάθι” ή “Αγορά” πρέπει να είναι πάντα χρωματικά και εικαστικά ευδιάκριτο, σε εμφανές σημείο. Δοκιμάστε διάφορους συνδυασμούς έως ότου βρείτε αυτό που ταιριάζει με το site σας. Ο σωστός συνδυασμός λεκτικού, χρώματος και σχήματος μπορεί, βάση ερευνών, να αποφέρει έως και 6,5% περισσότερες πωλήσεις.

Trust Badges

Σήματα γνωστών εταιριών που συνεργάζονται με το κατάστημα και προσφέρουν ασφάλεια στην συναλλαγή του πελάτη πάντα θα πρέπει να φαίνονται. Παραδείγματος χάριν εάν το κατάστημα δέχεται Visa ή MasterCard, εάν δέχεται πληρωμές μέσω PayPal, εάν το site είναι πιστοποιημένο από την Norton ή την MacAfee σε θέματα ασφαλείας, εάν ένας μεγάλος προμηθευτής χαρακτηρίζει το site ως επίσημο μεταπωλητή κτλ. Όλα τα παραπάνω δημιουργούν ένα αίσθημα ασφάλειας στον πελάτη και τον κάνουν θετικότερο ως προς την ολοκλήρωση της αγοράς. Α/Β tests στην αγορά έχουν δείξει αυξήσεις της τάξεως ακόμα και 107% μεταξύ την ιδίας σελίδας που δεν τα αναφέρει με την ίδια σελίδα που τα αναφέρει.

Video

Να θυμάστε πάντα πως στο ηλεκτρονικό κατάστημα το πελάτης δεν μπορεί να δει ή να νιώσει να προϊόντα σας. Η χρήση καλά γυρισμένων videos είναι ίσως ο καλύτερο τρόπος να δώσετε ζωή στα προϊόντα σας και να τα αναδείξετε. Βάση μετρήσεων ένα καλό video μπορεί να αυξήσει της πωλήσεις ακόμα κατά 30% ή να οδηγήσει πελάτες στο να προσθέτουν στο καλάθι τους τα προϊόντος αυτά κατά 144% περισσότερο από τα προϊόντα που δεν έχουν video.

Αξιολογήσεις χρηστών.

Σύμφωνα με έρευνα της iPerceptions περίπου 2 στους 3 πελάτες (61% για την ακρίβεια) διαβάζουν κάποιο review για το προϊόν που τους ενδιαφέρει πριν προβούν στην αγορά του. Η ίδια έρευνα αναφέρει πως το 63% των χρηστών θα προτιμήσουν για την αγορά του προϊόντος που τους ενδιαφέρει κατάστημα το οποίο έχει αξιολογήσεις. Οι αξιολογήσεις, όσο σημαντικές και να είναι δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι σε περίοπτο σημείο στην σελίδα. Μια συνολική αξιολόγηση θα είναι καλό να φαίνεται και στην συνέχεια, κάτω από σημαντικές πληροφορίες, μπορούν να υπάρχουν αναλυτικά οι αξιολογήσεις.

Εμφανείς εκπτώσεις & κέρδος

Κάνετε κάποια προσφορά; Είναι κάποιο προϊόν σε έκπτωση; Είναι πάρα πολύ σημαντικό και πάντα θα πρέπει ο πελάτης να βλέπει την έκπτωση, την τελική τιμή σε σχέση με την αρχική τιμή και το ποσό το οποίο κερδίζει. Η πληροφορία αυτή θα πρέπει να βρίσκεται σε δεσπόζουσα θέση και κοντά στο Call to Action. Οι βασικές πληροφορίες, ειδικά αυτές που οδηγούν τον πελάτη στην απόφαση της αγοράς όπως η τιμή, θα πρέπει να βρίσκονται συγκεντρωμένες σε κεντρικό και ευδιάκριτο σημείο της σελίδας.

Περιγραφή απλή και κατανοητή

Όπως ο πωλητής σε ένα φυσικό κατάστημα θα προσπαθήσει να εξηγήσει και να πουλήσει το προϊόν, έτσι και η περιγραφή είναι ο δικός σας τρόπος να πείστε και να πουλήσετε το προϊόν στο πελάτη. Πέραν των τεχνικών χαρακτηριστικών που είναι απαραίτητα θα πρέπει να χρησιμοποιείται γλώσσα απλή, ξεκάθαρη και κατανοητή. Η συγγραφή περιγραφών είναι μια τέχνη που πρέπει να εξασκηθεί και να τελειοποιηθεί.

Social Media

Μην κρατάτε για τον εαυτό σας τα προϊόντα σας, αφήστε τους χρήστες που τα είδαν και τους άρεσαν να τα μοιραστούν με τους φίλους τους και τους γνωστούς τους. Χρησιμοποιείστε όλα τα διαθέσιμα social media (Facebook, twitter, instagram κτλ) και φυσικά το email ώστε να μπορούν εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα σας να έρθουν σε επαφή με περισσότερους χρήστες.

Ξεκάθαρη πολιτική αποστολών/επιστροφών

Πάντα να είστε ειλικρινείς με τους πελάτες σας όσον αφορά τα κόστη των μεταφορικών και την πολιτική επιστροφών. Η μη ειλικρινής θέση μόνο δυσάρεστα αποτελέσματα μπορεί να φέρει. Έρευνα στις Η.Π.Α. έχει δείξει πως έως και 43% των πελατών δεν προχωράνε σε αγορά λόγω ακριβών μεταφορικών που είδαν εν τέλει στην διαδικασία του checkout. Ομοίως η πολιτική επιστροφής των προϊόντων μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά ενός προϊόντος. Υπάρχει κάποιο κόστος στην επιστροφή; Υπό ποιες συνθήκες είναι δυνατή; Πόσες μέρες έχει κάποιος δικαίωμα να επιστρέψει ένα προϊόν; Πρέπει όλα αυτά να είναι ξεκάθαρα.

Ταχύτητα

Τέλος, και πολύ σημαντικό είναι η ταχύτητα του site. Αυτός είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει ολόκληρο το site και φυσικά και την προϊοντική σελίδα. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση κάποιος να παρασυρθεί ανεβάζοντας μεγάλες και ωραίες φωτογραφίες και υψηλής ποιότητας videos δημιουργώντας μια σελίδα με μεγάλο όγκο δεδομένων η οποία θα κάνει τον πελάτη να περιμένει πολλή ώρα μέχρι να φορτώσει. Όσο όμορφη και να είναι η σελίδα, να είστε σίγουροι πως ο πελάτης δεν θα περιμένει να την δει εάν αργεί πάρα πολύ.

 

Εαν θέλετε να δημιουργήσετε ή να βελτιώσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα κάντε κλικ εδώ

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>