Τέλος για τις διαφημίσεις στα δεξιά των αναζητήσεων της Google

Από τις 19 Φεβρουαρίου 2016 η Google σταμάτησε να προβάλει τις διαφημίσεις στα δεξιά των αναζητήσεων. Πλέον οι μόνες διαφημίσεις που προβάλει είναι είτε πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα είτε κάτω από αυτά και δεν είναι απίθανο βάση την δημοτικότητας των αναζητήσεων να εμφανίζονται έως και 4 διαφημίσεις, έναντι των τριών που ήταν μέχρι πρόσφατα.

Η αλλαγή αυτή επηρεάζει βασικά του χρήστες σταθερών υπολογιστών (οι χρήστες των κινητών δεν τις έβλεπαν), οπότε και δεν είναι απίθανο ορισμένοι να δουν πλέον μείωση στην επισκεψιμότητα τους από χρήστες σταθερών υπολογιστών.

Τι σημαίνει πρακτικά αυτή η αλλαγή; Πως πλέον αποκτά μεγάλη σημασία το Quality score, δηλαδή στροφή στην ποιότητα προς όφελος του τελικού χρήστη. Οι διαφημίσεις θα πρέπει να είναι σχετικότερες, η landing page σωστά σχετισμένη με το απαραίτητο content και τα keywords σωστά επιλεγμένα. Διαφημιζόμενοι λοιπόν οι οποίοι δεν διαθέτουν μεγάλο διαφημιστικό budget θα εξακολουθούν να μπορούν να εμφανίζονται στα πρώτα αποτελέσματα, αρκεί να έχουν πιο ποιοτικές και σχετικές για τον τελικό χρήστη διαφημίσεις.

Πηγή: https://www.searchenginejournal.com/google-removes-right-hand-sidebar-ads/156912/

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>